Eğer lisedeyseniz çok etkileneceğiniz bir kitap olabilir. Kendinizi daha içinde hissedebilirsiniz. Değilseniz kitabı çok yavan bulabilirsiniz. Akıcı bir örgüsü var ama edebi anlamda çok eksik kaldı bana göre. bir yerden sonra bırakacaktım ama yarım bırakmamış olmak için devam ettim diyebilirim