"Hepimiz birbirimizden sorumluyuz. Henüz tanışmadığın kişinin sevgini sakınman gereken biri olması gerekmez. İnsanlar kardeş olmak için birbirleriyle aynı evde doğmak zorundalar mı?"
"İnsan kendi hikâyesini yazabilmeli evladım. Bedeli ne olursa olsun, herkes kendi hikâyesinin kahramanı olmaya cesaret edebilmeli. Cebinde çok parası olan değil, güzel hikâyeler biriktirmiş insanlar zengindir. Kanadı yanacak bile olsa, güneşin ateşine vurgun olduğu için kendini yakan kelebekler değil, kabuğunu kırmaya cesaret edemeyenlerdir deli."