....
Ben normalleşemiyorum, ben iyi değilim, benim canım acıyor ve bu kadar umursamaz insanın içinde yapayalnız hissediyorum.. sahteleşmekten korkuyorum, sevdiklerimi kaybetmekten korkuyorum, güldüğüm bi anda suçlu hissediyorum, bu psikolojiden sıyrılamıyorum..