Madeline Petsch

Madeline Petsch
@Soyaa
Geleceğe korkuyla bakıyorum,çünkü gelecekte yalnızlık, o yavan,o gereksiz yaşam var. -bu cümle o kadar ben ki....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(...)ama henüz büyük an gelmemiştir...hiç bir şey arzulamaz,çünkü o an bütün arzuların üzerindedir,çünkü her şey yanı başındadır,çünkü istediği her şeye fazlasıyla sahiptir,çünkü o kendi yaşamının sanatçısıdır ve eserine her an canının istediği süsü ekleyebilir.
Müziği anımısyor musunuz? Nasıl da mezarlık kokar!
Yeni bir rüya,yeni bir mutluluk!O rafine, şehvet uyandıran zehirden bir yudum daha!Ah,artık bizim gerçek yaşamımız onun için nedir ki!