Bazen istediğim olmayınca aileme kızıyorum.Bu neden böyle olmuyor diye.Ama oturup düşününce elimdeki bütün imkanların değerini bilmediğime, istediğim olunca yine bir şey isteyeceğime,bu isteklerimin tükenmeyeceğine karar veriyor,elimdekinin kıymetini bilmeye çalışıp şükrediyorum.Çünkü kötününde kötüsü var...