"o karanlık aşkın kızının kalbinin ne kadar derinlerine yerleştiğini biliyordu.Bazen ilk aşkın kök saldığını,başka hiçbir şeye veya hiç kimseye yer bırakmayacak bir düzensizlikle her yeri sarabilecegini de biliyordu..."
Diğerinin devami oldugu icin aldım bu kitabı gerek varmiydi bilemiyorum bu kitap bana birşey kattımı hayır...ilk kitabın bir çok tekrarı yapılmış atlamak zorunda bile kaldım neyse kitapla kalın 22/42
Öyle aman aman muhteşem bir kitap değil kendileri yazarın okuduğum 3.kitabi...kitapta "hüngür hüngür" tekrarından fenalık geldi 400 küsur sayfa kitap emin olun 40 kez "hüngür hüngür" tekrarı vardır neyse yinede güzeldi