Ölüm Güzel Şey Budur
Ölüm güzel şey, budur;
Perde arkasından haber...
Hiç güzel olmasaydı,
Ölür müydü Peygamber?
O dem ki perdeler kalkar,
Perdeler iner...
Azrail’e “hoş geldin”
Diyebilmekte hüner.
Son günüm olmasın, dostum,
Çelengim, top arabam...
Alıp götürsün beni
Tam inanmış dört adam.
-Necip Fazıl Kısakürek