Öyle dillere düşecek kadar mükemmel bir kitap olduğunu söyleyemeyeceğim,zaten bir çırpıda bitirebileceğiniz bir kitap,tadımlık hatta çerez gibi.. ama okurken kendimi 10 yaşındaki küçük bir kız çocuğu gibi hissetmedim desem yalan olur:) yer yer denk geldiğim bazı cümleler de dokundu bana haliyle.. ne çok iyi ne çok kötüydü okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar :)