Bahar

Bahar
@Sserendipity0
Olgunlaşmanın en güzel şeyi de artık anlaşılmaya çalışmamak sanırım. Gereksiz kırgınlıkları yük etmiyorsun omzuna mesela. Olmuyorsa, her neyse demeyi öğreniyorsun.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaptığım en iyi şey kendimle kalabileceğim bir tatile çıkmak oldu (:
“Ülkeniz sizindir, Türklerindir. Bu ülke, tarihte Türk'tü, bugün de Türk'tür ve sonsuza dek Türk olarak yaşayacaktır.” Atamızın, şehitlerimizin kemikleri sızlıyordur..
Sevdiğim bir şarkı sözü oldu; “Bir umut vardı içimde, kaybettim yirmilerimde.”
Ne bekliyordun ki diye soruyorum çoğu zaman kendime. Karşılığı hep buruk bir tebessüm oluyor.