Olgunlaşmanın en güzel şeyi de artık anlaşılmaya çalışmamak sanırım. Gereksiz kırgınlıkları yük etmiyorsun omzuna mesela. Olmuyorsa, her neyse demeyi öğreniyorsun.
“Ülkeniz sizindir, Türklerindir. Bu ülke, tarihte Türk'tü, bugün de Türk'tür ve sonsuza dek Türk olarak yaşayacaktır.”
Atamızın, şehitlerimizin kemikleri sızlıyordur..