Bahar

Bahar
@Sserendipity0
Puan vermedi·720 syf.··
2025 33. kitabı
Kitabı beğendim, ama zeliha beni o kadar yordu ki. Ruhsal bunalımlarıyla, bazen herşeye bu kadar karamsar oluşuyla.. Ama genel olarak sevdiğim ve çoğunlukla yan karakterleri daha çok beğenerek okuduğum bir kitap oldu. Özellikle yener <3
İhtilal 1 - ZelzeleBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20231,590 okunma