Seni diğerlerinden farksız yapmaya tüm gücüyle gece gündüz çalışan bir dünyada, kendin olarak kalabilmek, dünyanın en zor savaşını vermek demektir. Bu savaş başladı mı, artık hiç bitmez.
Bu kadar geç keşfettiğim için üzüldüğüm bir kitap . Her öğretmenim mutlaka okuması gerekiyor . Bir öğretmen olarak benim yoluma ışık tuttu .Saygı ve rahmetle değerli hocamız Doğan Cüceloğlu 'nu anıyorum..