Sevda

Sevda
Nerede olursan ol oranın şansı ol !
"Amma da çok kitap var." "Boş boş gezmemişler, yazmışlar," dedi.
Reklam
Sana da oluyor mu?" dedi. "Artık hiçbir şey olmayacakmış, iyi olan her şey geçmişte kalmış gibi geliyor mu?". "Sıkıldığın değil ama üzüldüğün oluyor mu?
İçimde neler olduğunu bilemezsiniz. Daha birkaç gün önce birisi çıkıp da bugünkü gibi aşık olacağımı söyleseydi imkan yok inanmazdım. Şimdi benim için dünya ikiye bölünmüş durumda . Bunun bir yarısında o, onunla birlikte mutluluk , ışık ve ümit var . Öbür yarısında ise o yok, onun yokluğu ile birlikte ümitsizlik , karanlık var . Öyle mutluyum ki ... Bilmem ki anlayabiliyor musun beni ?
Herkesi iyi, kusursuz yapan bir noktaya o da ermişti . Çünkü insan mutlu oldu mu kötülüğe, kedere , yıkıma da inanmazdı.
Yüreğini yitirmiş bu zamandan korkuyorum ben.