Sana da oluyor mu?" dedi. "Artık hiçbir şey olmayacakmış, iyi olan her şey geçmişte kalmış gibi geliyor mu?". "Sıkıldığın değil ama üzüldüğün oluyor mu?
İçimde neler olduğunu bilemezsiniz. Daha birkaç gün önce birisi çıkıp da bugünkü gibi aşık olacağımı söyleseydi imkan yok inanmazdım. Şimdi benim için dünya ikiye bölünmüş durumda . Bunun bir yarısında o, onunla birlikte mutluluk , ışık ve ümit var . Öbür yarısında ise o yok, onun yokluğu ile birlikte ümitsizlik , karanlık var . Öyle mutluyum ki ... Bilmem ki anlayabiliyor musun beni ?