Her zaman aynı insanları görürsek onları yaşamamızın bir parçası saymaya başlarız. Yaşamımızın bir parçası saydıkça da onlar bizim yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar. Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar, canları sıkılır. Çünkü efendim herkes bizim yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Biz sanıyoruz ki, alıştığımız yoldan bizi çekip aldılar mı , bizim için artık her şey bitmiştir. Oysaki yenisi, iyisi asıl o zaman başlıyor. Hayat oldukça mutluluk vardır . Önümüzde çok, çok şey var !