Aslında dünyada ne kadar vakit harcadığımızı , ömrün neresinde olduğumuzu, ölüme ne kadar sürenin kaldığını, ne kadar fırsatı kaçırdığımızı, bu şeylerle meşgul olduğumuz için hayatta daha ele geçiremediğimiz nice zevklerin , değerlerin ve yetkinliklerin olduğunu bilmiyoruz.
İşte bizi bu bataklığın içinden çekip çıkarmalı , güneşin içinde muhafaza etmeli, kurutmalı ,sarsmalı kendi duvarımıza sıkıca çakmalı ve "Sensin ,sen !"demelidir.