Demet

Demet
@Sshndemet
Meb | Okul Öncesi Öğretmeni
Anın tadını çıkaracağım, geçmiş benim için geçmişte kalacak.
Reklam
Bu ayrılık, bir de hasret çekilmez oldu
“Bir romantik olsaydım ‘yollarımızın ayrıldığını hissediyorum’ derdim ama değilim, o yüzden sana birbirimizden bıktığımızı söylüyorum.”
Mutsuz biriyim çünkü… yaşama sevinci, isteği yok içimde.