-Enteresan şey...dedi. Umumiyetle para enteresan bir şeydir zaten. Çok kere cebimden bir lira alır, önüme koyarak onu saatlerce seyrederim. Hiç bir fevkadeligi yok. Bir takım hünerli çizgiler,tıpkı mekteplerdeki resmi hattî vazifeleri gibi. Belki biraz daha ince ve karışık... Sonra bir resim. Bir kaç satır muhtasar yazı ve bir iki imza... Üzerine biraz fazla eğilince insanın burnuna ağır bir yağ ve kır kokusu da vurur. Fakat ne muazzam şeydir bu kirli kağıt azizim,bir düşün!