Göldeki eve başlarken oldukça ön yargılıydım ama kitabın kurgusu olsun üslubu olsun oldukça güzeldi heyecanla okuduğum bir kitap oldu. Konusundan bahsetmek gerekirse başarılı bir avukat olan baria ailesinin trajik ölümünden sonra göl yakınlarında bir eve taşınır ve olaylar ondan sonra başlar. Arkadaşları ile beraber olayı çözmeleri çok hoş yalnız bırakırlar sanmıştım ama hiç beklediğim gibi olmadı. Kütüphaneme eklenmeye değer.