Arkadaşlar lutfen kitap incelemesi yaparken kitabin ozetini yazmayin o zaten kitabin arkasinda yaziyor,daha cok oznel olarak inceleyin zaten bu sitenin amaci bu...Okumak istedigim kitaplarin incelemelerine bakiyorum adam kitapta ne anlatildigini yazmis,hala ilkokul siralarinda kitap ozeti yazan cocuklar gibiyiz,kendimize ait fikrimiz yok...