Ey anamın öz be öz dili ! Sözsüz de dokunursun o ince sızıya... Dilim kesilse de, içimdeki asi soluğum bir ok gibi delip geçer yüreklerinizi... Ben dilim olmadan yıllarca haykırdım çığlığımı, ta ki soluğum sese dönüşene dek... Sessizliğim asırlarca korkunuz oldu. Peki siz dilsiz yaşayabilir misiniz ? En asi yanınızla... Na mümkün!!!