Bugünün görüntüsü yarının aynasında güzel.Bugün acı çekersin ama o acı daha sonra karşına bir nimet olarak çıkar,mazide tatlı bir hatıra olarak kalır.Ona da ihtiyacın vardır.Her gün bal yese insan baldan bıkar.Izdırap ve acılar da hayata dahildir ve sanılanın aksine bunlar mutluluğa engel değildir.
İnsanlar hayatımız rutin diye şikayet eder,oysa rutin nimettir,rutin rahmettir.Şikayet edilecek değil,şükredilecek bir şeydir.Allah insanın rutinini bozar ; araya bir hastane, bir mahkeme yada bir mezarlık koyar,rutinin kıymetini insan ancak o zaman anlar...Oysa rutin, Allah'ın seni nimetleriyle perverde etmeye devam etmesidir.