Gerçekten bu kadar ağır bir konuyu kaleme dökmek anca Stephen King gibi büyük yazarlar olursa, olur. Benim tavsiyem kitabı sabırlı ve yavaş okumanız. Olay örgüsü ardı arkasına kesilmeden kitabın sonuna ulaşıyorsunuz. İçerisinde ne ararsanız var korku, heyecan, aksiyon, fantastik, dram, eğlence vs. daha saymakla bitmez ancak benim pek sevmediğim tarafları da olmadı değil mesela süper grip salgınıyla başlıyor usta yazarımız;kitabın ortalarına geldiğinizde fantastik bilimkurguya geçiyor, öyle bir geçiyor ki süpergrip unutuyorsunuz fantastik bilim kurguya yöneliyorsunuz yani bana biraz buralarda olayın ana hatlarında zaman zaman kopukluğun oluştuğunu hissettirdi.Onun dışında sonu da güzel olsaydı 8 yerine 10 verirdim.Sonuç olarak kurgu ve olaylar müthişti ve keyifle okudum. Teşekkür ederim Stephenkral :)