Herkes birbirini,hepimiz birbirimizi öldürdük defalarca.Bir birini değiştirmek isteyenler,kendi günahlarında yıkamaya niyetlenenler,korumaya çalışanlar,kim bilir kaç ‘ben’i iyi yada kötü niyetlerle katlettiler.
Zaten ne tanıdığım ilk katil bu ,ne de gördüğüm ilk cinayet benimkisi.Şu kısacık ömrümde öyle çok cinayet gördüm ki…En az bir kere öldürdüler tanıdığım herkesi.