Günün belirli saatlerinde kendimi "Mabel Matiz" taklidi yaparken buluyorum. İşin kötü tarafı sesimi benzetemediğimi bile bile kendimi benzediğine inandırmış olmam.
Ne kadar kaçıp gitmeyi bile düşünsek, hisler her zaman peşimizden gelir. Sevmenin ve sevilmenin en büyük paradoksu budur.
Gitmek, hiç bir zaman çözüm değildir.