Suda Dalga

Suda Dalga
@Suda_dalga
Pamuk prensese sormuşlar: Bir öpücükle nasıl uyandın...!? Demiş ki: Uyanmasam daha çok öpeceklerdi. O yüzden uyansanız iyi olur...!!
Reklam
İnsanlar Sadece Duymak İstediklerine Cevap Verecektir. Ve kendileriyle özdeşleştirebildiklerine.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Kendi ayrıklığında yapayalnızsın, herhangi bir dünyada, herhangi bir yerde tek başına. Uzak.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Rüyaların bekçi köpeklerine ihtiyacı yoktur.
Sayfa 6·Kitabı okudu
9/10
·208 syf.··
2022 31. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Temmuz 2022 10:04
Çok beğendiğim bir okuma oldu. Kitaba başlarken ön yargılıydım çünkü daha önce filmini izlemiştim ve pek beğenmemiştim. Fakat filmden çok farklı bir eserle karşılaştım. Yazarımız Mary Sheelley on dokuz yaşında yarı uyanık gördüğü bir kabustan esinlenip kitabı yazmıştır. Kitabın konusuna gelecek olursak; Victor Frankenstein çok mutlu varlıklı bir ailede dünyaya gelmiş, doğaya ve bilime son derece düşkün tutkulu bir gençtir. Ünv egitiminide doğa ve fizik üzerine yapmıştır. Aklına yeni bir canlı yaratma düşüncesi düşmüş, ölmüş insan etlerinden ve kemiklerinden bir canlı yaratmıştır. Victor yarattığı yaratığa uyandığı zaman bakamamış ondan ürkmüş ve tiksinmiştir. Yaratık tek başına kalmıştır bu yüzden. Bu arada yaratığın bir adı yoktur. O yüzden yaratıcının soyadıyla anılır. Victor'un yaratığı ne gördüyse onu öğrendi; iyilik gördü iyi oldu. Ancak görünüşü bir canavarı andırdığı için kötü olduğu ön yargısıyla dışlandı. Yaratık bu ön yargıdan dolayı değişti ve kötü bir varlık oldu. Aslında kötü olmasının tek sebebi ön yargıydı. Okurken kimi zaman Victor'un tarafını tuttum kimi zaman yaratığın tarafını tuttum. Bence okunması gereken bir eser
FrankensteinMary Shelley · Oda Yayınları · 201321,8bin okunma
Reklam