Zeynep Özdemir

Zeynep Özdemir
@Sudeoz58
İnsanlık tek başına kollarımda can verdi . Yanında kimseler yoktu. "
Sayfa 257 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Haklısınız albayım ".Oturdu . "Fakat , Allah kahretsin, insan anlatmak istiyor albayım ; böyle budalaca özleme kapılıyor. Bir yandan da hiç konuşmak istemiyor .Tıpkı oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor . Fakat benim de sevmeğe hakkım yok mu albayım?Yok .Peki albayım. Bende susarım o zaman .Gecekondumda oturur , anlaşılmayı beklerim .Fakat albayım, adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? Sorarım size; Nasıl ? Kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı? Ben ölmek istiyorum sayın albayım, ölmek .Bir yandan da göz ucuyla ölümümün nasıl karşılanacağını seyretmek istiyorum.
Sayfa 259 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
"İnsanları , yanlız iyi olduğu için sevmezler ," dedi emekli albay.
Sayfa 262·Kitabı okudu
Alıntı
Hiçbirşey geçmiyor izi kalıyor
O beni eksik bıraktı