Sude yıldız

Sude yıldız
@Sudeylez
.
İçimde bir eksiklik, bir yarım kalmışlık duygusu vardı.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sabahattin Ali'nin dediği gibi"Ve çok geçten daha kötüsü yoktur hayatta"
Edebiyat
"Bazı keşkeler iç çektirir"
Edebiyat
Ne diyordu Özdemir Asaf: "Bunca vefasızlıktan sonra bazılarının ederi kalmadı artık gönlümde; kaç'a deseler hiç'e sayarım..."
Edebiyat
"Kalbimiz, ruhumuza benzeyene meyleder."
Aşk