seni okumamın sadece bir sebebi vardı tek bir neden tek bir hece bir kütüphane kayıt sayfasındaki tek bir mürekkep damlası yetti ... yetti tek bir kitap tek bir hece
ben diyorum bazen hiç uyanmasam bu saçma küçük , çıkarcı insanların içine yorulmuş zihnim artık çünkü anlamsız insanlar kitap okumak bana huzur veren bir terapi liman ne bileyim işte ,peyami okumak tolstoy okumak iyi geliyor ama bir bilinmezlik içinde yuvarlanan ne bileyim işte dedim ya yorgunum...
çok
Hiç gerek yok daha fazlasına
Zamanı tutmaya
Fezaya uçmaya
Geride kaldılar (geride kaldılar)
Geride kaldı o günler
Sen varken taptığım kasvetli şehirler