Hiçbirşey yapmayan da onu yeryüzünde suçlu, günahkar yapan bir eylemde bulunabiliyormuş, yalnız yaşadığını sanan kişi de aslında tüm kardeşlerinin içinde yaşarmış.
Çünkü örnek olmak yeryüzünde insanları birbirine bağlayan en güçlü bağdır; her eylem, başkalarında doğruyu bulma, adalet ve hak isteği doğurur ve bu istek onu daldığı düşlerden uyandırıp eyleme yönlendirir.
Sadece kendine öğretebilir yalnız kişi. Yaptığım şey bilgelik midir bilmem, hissettiğim bilgelik midir bilmem, bilmem hiç nasihat etmeyi, bir şeyler öğretmeyi. Başkadır yalnız kişinin bilgeliği, başkadır onun bilgeliği dünyanın bilgeliğinden, tefekkürün yasası da başkadır eylemin yasasından.