Okullar, öğrencileri içine girdikleri eğitim sürecini ve gerçek yaşamı birbirine karıştırmaları için yetiştiriyor.
Düşünceler bir kez bulanıklaştığında yeni bir mantık ortaya çıkıyor: Ne kadar çok işlem yapılırsa, sonuçlar o kadar iyi olur veya artış başarıya götürür. Böylece öğrenci, öğrenmeyi öğretmekle, not almayı eğitimle, yetkinliği diplomayla ve akıcılığı yeni bir şey söyleyebilme yeteneğiyle karıştırmak için eğitiliyor.
Okulların yanı sıra hastanelere, evlere ve restoranlara girildiğini ve insanların tutuklandığını gördüm; görünüşe göre Filistinliler "sadece var olmaları" sebebiyle İsrail için birer tehdit unsuruydular.