Tanrım, gözlerimizin görmemesi ne büyük bir eksiklik, görmek, görmek belli belirsiz birer gölge halinde bile olsa görebilmek, bir aynanın önünde durmak ve koyu zor görülen bir lekeye bakıp, bu benim yüzüm diyebilmek, öteki ışıklı şeyler bana ait değil.
... bu koşullarda en küçük bir kaza bile felakete dönüşebilir, muhtemelen onlar da bunu bekliyordur, yani hepimizin burada birer birer ölmemizi, böcek ölürse zehir de kalmaz