Kitapları karıştırırken denk geldim.
Ve kitaptaki bir alıntıdan bahsedeyim,
"Gideceği limanı bilmeyene hiçbir rüzgardan hayır gelmez."
Diyor ki.
İnsan ne olursa olsun belli hedefler doğrultusunda hareket etmelidir Bu kitap üzerine düşünülmesi gereken bir eser.
İnsan iradesini, azmini, bakış açısını, arzusunu, gayesini anlayışını ve sayamadığım nice duygu düşünce, kavramını insana apaçık öğreten bir kitap.
Bu kitapla yıllar önce tanıştım.
Ama keşke daha önce tanışsaydım diyorum.
14. Yaş üstü tüm bireylere tavsiyemdir. Okuyalım, okutalım.
Şükran Demirhan