yalnızsın. yürümekte olduğun yol yalnızca senin.yola dahil olanlar oluyor ,yoldan çıkanlar oluyor ,yolda sorun çıkaranlar oluyor,ama hepsi geçiyor ,gidiyor.o yolda sen kalıyorsun ;sevincinle,kederinle,kahkahalarınla ,göz yaşlarınla.yalnızca sen...
“öyle eksildik ki yaşarken bize dokunan herşeyi eksiltiyoruz .Yalnızlığımızla çoğalıp kalabalıklığımızla eksiliyoruz ve öylesine kalabalık ki yalnızlığımız ne yana dönsek kendimize çarpıyoruz.”
Cahit Sıtkı Tarancı
aniden gelen acaba merdiveni yanlış duvara mı dayadım korkusu...dolan gözler düğümlenen boğaz...mental olarak öyle yorgun öyle bittiğim ki tek istediğim hayatımın su yazıyı okudugumda” ne günlerdi be “diyebileceğim zamanlarına ışınlanmak.Güzel günler gelecek mi gerçekten ?