📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bir giriş gelişme sonuç kitabı değil bence ders çıkarılacak ibret alınacak çok fazla şey yok içinde. Hatta okuduklarım arasında en az alıntı paylaştığım kitaptı diyebilirim . Ancak kitap tıp okumak gibi bir düşüncesi olanlar için çok uygun içinde çok fazla tıbbi terim var sürekli Google dan araştırma yapma ihtiyacı hissettim ve bi çok şey öğrendim . Bana hitap etti diyebilirim okurken sıkılmadım ve iyi ki okudum da diyebilirim beğenmeme de bi puan verecek olursam 10 üzerinden 6 Okuyacaklara şimdiden iyi okumalar :)