Yağmurlu bir günde öldü babam dedi Seda.
Yağmurlu günlerde insan yalnızdır
Yalnız öldü babam
Okul ne ki ölümün yanında
hangi üniversiteli daha bilgece bakar
babasız bir çocuktan.
Ben bilmek istiyorum , hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak , sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü ?