Hayatı garantiye almak mümkün mü? Çalışarak, biriktirerek, banka hesaplarını her gün biraz daha artırarak yapabilir miyiz bunu? Bir an sonra neyin ne olacağını hangimiz biliyoruz ya da bugün dolup taşan banka hesaplarımızın yarın yok olup olmayacağından nasıl emin olabiliyoruz? Her şey bizim kontrolümüz altında mı?
Hiçbir şeyin garantisi yok, ne iyi bir evliliğin, ne banka hesaplarının, ne yükselişte olan işin ne de hayatın ta kendisinin. Bir gün bir fırtına kopar ve bir de bakmışsınız her şey dağılmış, yerle bir olmuş.
"Teslim olduğun ne ise, teselli bulduğun da odur .. Ve teslimiyet yalnızca Allah'adır. Allah'a teslim ol ki teselli bulasın…
Hasbunallâhi ve ni'mel vekil."
Yüreğimin tam ortasında büyük bir yorgunluk var. Asla olamadığım kişi beni üzüyor, ondan bana kalan anılardan neye olduğunu anlayamadığım bir özlem kabarıyor. Umutlara ve kesin inançlara çarpıp düştüm, benimle birlikte bütün batan güneşler de düştü.
Fernando Pessoa
Neyi kontrol etmeye çalıştıysak kontrolümüzden çıkmadı mı elimizden uçup gitmedi mi ... gece bu fikirlerle uyuyp sabah uyandığımda yine aynı kontrol etmeye çalışmak korkulardan kaçmak bi tevekküle sığınamamak neden acaba neydi bu denli zıt duygularla yatıp kalkışım ... yarın herşey daha güzel olacak diye umut ettiğim herşeyin daha da dibinde yaşıyorum sanıyorum tükeniyorum ... artık gerçekten iyi bişelere ihtiyacım var ...