Bir insana tam olarak hayal ettiğiniz kişi olmadığı için kin gütmek yerine bir insanın zamanının vermesinin en büyük fedakarlık ve sevgi göstergesi olduğunu fark etseniz ?
Paylaşmanız gereken sevgiyi vermeniz için tam hayal ettiğiniz gibi olmalarının gerekmediğini fark etseniz?
Ya yolculuk aslında sizden , kendi kusurlarınızı da aynı şekilde sevebilmeniz için kusurlu bir insanı sevmenizi istiyorsa ?
Kendinle baş başayken hiçbir zaman sıkılmadığımı söyleme cesaretini gösteremem , kötü niyetli kişiler benim çok azla yetinmeyi başardığımı ileri sürecek . Bazı insanlarla beraberken kendimle baş başa olduğum zamandan daha fazla sıkıldığım doğru .