Sltn...

Sltn...

, bir kitap okudu
7/10
·232 syf.·
2026 20. kitabı
Caroline Wahl
7.4/10 · 154 okunma
Reklam
İnsan soğuk bulutlara alışınca güneşin tadını daha mı çok çıkarıyor? Bu soruyu düşündüm. Bilmem.Üşümek berbat bir şey.Her daim bu böyle.
Sayfa 73·Kitabı okudu
"Körlük,gören gözlerini kaybetmek değil,içimizdeki ışığı kaybetmektir "
Sayfa 35·Kitabı okudu
Hayatı fazlasıyla ciddiye alıyorsunuz , Bu da hayatı size zehir eder.
Sayfa 4·Kitabı okudu