📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben annemin"hece"siyim öğretmenim.Ben annemin gözyaşı damlasıyım.Ben annemin ince şarkısıyım.Ben soğuk odaların yürek çarpıntısıyım.Ben toprak damlaların ay ışığıyım.Ben gecelere şarkı söyleyen bir küçük dereyim.
Şimdi annem yok.Evimiz,bahçemiz,buğday tarlalarını,puhu kuşlarımız,şurup güllerimiz yok.Elma ağaçları kurudu.Üzüm bağları kurudu.Cevizler kurudu.Delice kuşları kanatlarını döktü.Sadece benim kâğıtlara yazdığım sözcüklerde yaşıyor hepsi de öğretmenim.Hepsi de birer ses,birer harf,birer koku,birer hayal,birer hatıra.