Okumak düşünmek ve üretmek eylemlerini dengelemek lâzım.Üçe böleceksin vaktini.Düşünmek ve üretmeye vakit ayırmadan yalnızca okuyorsanız boşuna yoruluyorsunuz demektir."Düşünmeden bilmek faydasızdır."demişti Konfüçyus.Aynen öyle.Hep okuyan sayımızın azlığından konuşuruz da düşünen ve üreten saygımızdan hiç konuşmuyoruz.Onlar daha beter durumda.Yerlerde sürünüyor hattâ.