Sultan Onat

Sultan Onat
@Sultanonat
Gidersem istikbalimi kaybedecektim, fakat durursam aklımı... Yalnız kaldığım günlerde benim yegane dostum olan aklımı... Her şeyden fazla sevip beğendiğim akılcağızımı!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Müthiş surette yalnız kaldığımı hissettim. Ah!.. Bilhassa bu kadar kalabalığın içinde yalnızlık ne acı oluyor yarabbi!..
Orman bizim her şeyimizdir delikanlı, anamız, babamız, evimiz... Ormansız yaşamak!.. Bunu aklımıza getirmiyorduk bile...
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegane tesellidir.