Setterhan

Setterhan
@Sum_ay
Saatlerimiz nihayete ermeden pencerelerimizi çoğaltmaya bakalım
Ey her şeyin şifası Şu yorgunlara bir bak Merhem senin elindedir Ve bizi yaralı koyuyorsun Diğer bir ömür gerek Vefat ettikten sonra bize Ki bu ömrü geçirdik Ümit içinde...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen hayat, çiçek açmayacak bir ağacı sadece gölgesi için sulatır sana ..
Hayata Dair
Evlat , kendi yazdığın kitabı yıllar sonra dönüp okumak gibidir ...
Bir ömür daha lazım ölümümüzden sonra Çünkü bu ömrümüzü Sadece umutlanarak geçirdik ..
Çok yorgunum ... Omzunda dinlenebildigim kimsenin olmayışı !..