Kaybedenlerin kazanacağı ,yanlızlığın çekilmez huzursuzluğu içimi kaplar ve sorgularım: çok mu yetersizim? Herşey çok mu zor? Aptalmıyım? Benden nefret mi ediyorlar?
Muhtemelen cevaplarını öğrenemeyeceğim birtakım sorular. Keşke insanların düşüncelerını okuyabilsem...
Bazen çok yalnız hissederim , bazen çok karanlık hissederim , zaman zaman umutsuzluğa kapılırım , sanki kimsem yokmuş gibi soyut hissederim , herkes benden nefret eder gibi gelir bana . Haksızmıyım bilmem ama düşüncelerimi durduramam...