sumi

sumi
@SumiSama3
Kaybedenlerin kazanacağı ,yanlızlığın çekilmez huzursuzluğu içimi kaplar ve sorgularım: çok mu yetersizim? Herşey çok mu zor? Aptalmıyım? Benden nefret mi ediyorlar? Muhtemelen cevaplarını öğrenemeyeceğim birtakım sorular. Keşke insanların düşüncelerını okuyabilsem...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen çok yalnız hissederim , bazen çok karanlık hissederim , zaman zaman umutsuzluğa kapılırım , sanki kimsem yokmuş gibi soyut hissederim , herkes benden nefret eder gibi gelir bana . Haksızmıyım bilmem ama düşüncelerimi durduramam...