Şuana kadar bu kitaptan aldığım lezzeti hiçbir kitaptan alamadım ana karakterimiz savaşta savaşıp bir kolunu kaybetmiş ve sonrasında köye taşınmış köylülerden saygı beklerken köylüler neden bu köye gelmiş ki diyerek yabancı gözüyle bakmışlar ve yaban denilmiş yazar ana karakterin duygularını çok iyi yansıtmış film izler gibi kitap okudum resmen . en sevdiğim kitaplardan biridir yaban
Tam bir watpad kitabı tadında . Yazar hem aşkı hem heyevanı hem tutkuyu hem macerayı bir kitaba sığdırmış . Ben 15 yaşındayken okumuştum ve çok beğenmiştim . Genç okurlara kesinlikle tavsiyemdir
Konusu bir askerin savaşmak için geri dönmek istememesi , özgürlük istemesi . Ben bu kitabı pek beğenmedim çünkü çok kısa ve kısa olduğu için kitabın tadını tam alamıyoruz fakat yine de yazarın anlatımını çok beğeniyorum.
Görünüşte insanlıktan çıkan birinin içini bilemeyiz dersi kattı yazarın anlatım şekli her seviyeden okurlar için uygun herkese tavsiye edebilirim bu kitabı