ASlı

ASlı
@SunShine6
Sarıyo
Çok gülen insanlara iyi davranın, çünkü bir yerlerde hep tek başına ağlar. ( CAN YÜCEL ) 🎈
Edebiyat
Reklam
Dostoyevski "İnsana olan saygımı kaybetmemek için insanlardan uzak duruyorum"demiş. Ben hayatımda bu kadar naif bir isyan duymadım.
Edebiyat
Bekleyen her şey soğur. İşte bunu unutma.
1000Kitap
Bak nasıl da sararıp soluvermiş tanrıça kederden Sen ondan çok daha güzelsin diye.
JULİET Binlerce kez iyi geceler sana! ROMEO Binlerce kez beter olsun gece, senin ışığın yoksa.
Reklam