ASlı

ASlı
@SunShine6
Sarıyo
“ İnsanlar arasına karışmamı engelleyen kişisel nedenlerim var.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Her acı bir gün geçer” diyen, Cem Adrian 3 yıl sonra “Her acı zamanla geçmez” diyor.. Öyle işte..🍂
+"Neler yaptın bensiz?" -"Ağladım." +"Hep mi?" -"Hep ağladım. Sen neler yaptın bensiz?" +"Seni bekledim." -"Hep mi?" +"Hep bekledim."
Ne yaşarsanız yaşayın; birine en son davranış şekliniz, onda bıraktığınız tek fotoğraftır.” İnsanlar bizi, vedalaşırkenki o son halimizle anımsar. Ondan önceki yaşanmış hiçbir şey önemli de değildir zaten. O son anda kelime silahları çekip vurmak ya da göğse bastırmak.. -Gregor
...orospunun dişisi, erkeği olmaz. Orospuluk huydur. Söz verip tutmamak, borcunu inkâr etmek, birini casuslamak, arkadan adam vurmak, kendinden zayıfı ezmek; hatta korkmak bile yerine göre orospuluktur.
Edebiyat