Yazıldığı dönemde yaşayıp o zaman okusaydım çok severdim muhtemelen ama okurken o kasar sıkıldım ki yarım bırakma kararı aldım.195. sayfaya kadar dayanabildim.
Öncelikle kitap hayal gücü açısından müthiş ama o kadar fazla terim var ki sanki ansiklopedi okuyor gibi hissettim. Bu kadar uzatmak bence yersizmiş. Konu güzel hızlı işlense beni içine çekebildi ama nasip olmadı işte. Klasik okumayı severim hatta bunu, bunca zaman okumadığim için kendime kızıyordum ama hiç beklediğim gibi çıkmaması beni biraz üzdü açıkcası.
Belki ileride devam ederim diyerek kitaplığımdaki yerine koyacağım.