Yoksa, ne çiçek açan ne de meyve veren bir ağaç mı olsaydım ; Çünkü verimli olabilmenin sancısı, kıraç olmaktan ağırdır; Ve eli açık zenginin çektiği acı dilencinin sefaletinden beterdir. HALİL CİBRAN
Kitap güzel anlatım da iyi sözün özü geçmiş geleceğin aynasıdır . Kitapta da anlatıldığı gibi sağlıklı bir çocukluğu olmayanın maalesef ki sağlıklı bir geleceği de olmayabiliyor. Yaşanan travmalar hep bir tarafta gününün gelmesini bekliyor ve farklı şekillerde açığa çıkıyor .