Smyra

"En çok beyaz montlu fotoğrafını seviyorum. Gözlerin uykudan yeni kalkmış gibi şiş ve yüzün sanki günde dört öğün yiyormuş gibi dolu dolu görünüyor. En çok o fotoğrafta beğeniyorum seni. Dünyanın derdi tasasi sana uğramamış gibi. Bütün kusur sayilanlarla dimdik bir şekilde cesaretle çekildiğin fotoğraf. En çok beyaz montlu fotoğrafını seviyorum..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Özlemek sevdaya dahil mi?..
Bak ne yaptın... Alışkanlık kozasinda rahat uyuyordum. Kelebek kanatlarıma ne yaptın?
Gelmeyin Bayım! Benim dünyamda bu kadar kafa karışıklığı yok. Olmayacak şeyleri gerçek sanıyorum. Doğrularım değişiyor. Varsayımlar üzerine hayal kuruyorum. Sanrilarla yaşıyorum. Gelmeyin Bayım! Kafam karışıyor.
Bazen çok korkuyorum. Senden kaçarken çabalarımın boşa gitmesinden. 😏