"En çok beyaz montlu fotoğrafını seviyorum. Gözlerin uykudan yeni kalkmış gibi şiş ve yüzün sanki günde dört öğün yiyormuş gibi dolu dolu görünüyor. En çok o fotoğrafta beğeniyorum seni. Dünyanın derdi tasasi sana uğramamış gibi. Bütün kusur sayilanlarla dimdik bir şekilde cesaretle çekildiğin fotoğraf. En çok beyaz montlu fotoğrafını seviyorum..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖