Gayet güzeldi, ben ilk başlarda okuyup bırakmıştım ama devam ettiğimde kitabı bitirmem birkaç gün sürdü. Meraktan bir oturuşta bitirmek istediğim ve bitirene dek üzülerek okumaya ara verdiğim bir kitap oldu. Bilinç akışı kullanıldığı için zaman zaman anlamak biraz zor gelse de hoştu. Bölüm bölüm farklı karakterlerin bakış açılarından anlatılması karakterleri anlamaya, kitabın dünyasına girmeye katkı sağlıyor. Sürekli nabzı yüksek tutan sürükleyici bir gerilimdi. Fakat insan biraz da hadi artık olsun bitsin havasına girebiliyor okurken, yine de tavsiye edilir gerilim sevenlere.